sista...

Jobbar i helgen och det är sista helgen som jag jobbar... Såååå skönt..
Har även beställt en doppresent till lilla Mathilda...
Den kommer på posten på måndag eller tisdag :)
Kan ju inte skriva vad det är för då får ju Nettan reda på det :)
Men den 14 februari så ska jag visa vad jag köpt :)
Sitter o kollar på lets dance nu.. Men det är reklam...
Igår var jag hemma med matilda och vabbade....
Var även en sväng på ikea och shoppade lite till matilda och olivers rum...
Träffade även Nettan Alice och Hildur :)
Hildur skrattade åt mig även denna gång.. Tur att hon inte gallskriker när hon ser mig iallafall :) hihi...

Nu är det Tv igen...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Älskar dig! Vill bara att du ska veta det..puss min vän

2009-01-30 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback