Stackars mig.....

Sitter under filten i soffan och kollar på lets dance och tycker synd om mig själv..
Är täppt i hela huvudet, näsan rinner och jag mår skit...
Men det är bara att bita ihop och gå till jobbet imorgon ändå...
Har verkligen ingen lust, men ja måste......

Barnen sover sen 19 eftersom dom måste upp tidigt imorgon fick dom inte vara uppe längre fast det är fredag. Dom ska ju promenare hemifrån vid 8 tiden.. Dom blev sura när det inte blev någon Barda på TV ikväll, men dom hann se halva Amigo :)

Imorgon ser Fofffe fram emot Wild Kids som han kommer sitta bänkad framför, och jag med för det tycker jag också är skitbra :) Det är ju säsongspremiär imorgon.. Foffe har skrivit en lapp för några veckor sen och satt på sin dörr för att inte missa det :) haha..gulligt :)

Kommentarer
Postat av: ullis

Krya på dig. Kram

2009-01-16 @ 21:43:55
Postat av: Nettan

krya på dig gumman..ska tänka på dig i morgon..kramis

2009-01-16 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback