Tränat..

Kom precis hem från SATS. Har tränat i 1 timme. Är helt slut nu, men det var skönt :)
Ska slänga barnen i säng och sen ska jag dricka kaffe o dricka och sen bara slappa.
Ska jobba i helgen, vilket jag inte är det minsta laddad för.
Imorgon är det promenad dags igen med Nettan efter jobbet. 
11.893 steg har jag hittils gått sen kl 7 imorse :)
Kanske klarar 12.000 idag som är det Skipper säger att man ska gå varje dag.
Jag har som mål på 10.000 och det har jag ju klarat idag :)
Igår gick jag ca 3550 steg men det var under 4 1/2 timme bara.DUKTIG :)
Har köpt klart Olivers födelsedagspresenter idag också. Skönt. Men det blir inte så mycket
presenter eftersom det nyligen varit jul så är det jävligt svårt att hitta på något :)
Vi ska fira honom helgen 9-11 januari eftersom ja jobbar helgen efter.
Men vet inte än vilken dag o så, beror på om mamma ska komma och vilken dag hon isf ska fira sig eftersom hon fyller den 9:e Januari.
Ska kolla vad det bjuds på på TVn ikväll men det är väl som vanligt bara skit antar jag.
Nu snöar det här också, vet inte om ja ska ställa in bilen i garaget iallafall utifall den blir helt insnöad, dom säger ju att
det ska komma massa snö inatt och OM det mot förmodan stämmer så kanske det blir bökigt att komma ut från den parkeringen jag står på.

Nu ska jag vara social med familjen innan barnen somnar..
BYE BYE
Sov gott (Det kommer jag garanterat att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback