Trött,

Har sovit idag, det var såååå skönt.. Ja sov i soffan o Foffe i fåtäöljen :)
Han var också jättetrött...
Jobbet har ringt flera ggr hela dagen.. haha...

Sitter i soffan nu med barnen som kollar på bolibompa..
kollade kontot och såg att jag fått en bankgiro inbetalning på 277 kr... Från vad/vem??
Men det är ju inte helt fel med några extra kronor så här precis innan löning :)

Har precis tvättat håret så nu ska det bara torka så ja kan platta sen..
Sen ska jag fixa Foffes väska till imorrn, det är både simskola och utflykt med matsäck..

ska stå lite på fiit brädan idag också...
Lika bra så man gör nån nytta.. haha, har ju inte gjort ett knop idag...

Alice (Nettans dotter) har dissat mig :(
Hon ringde igår.. Sket i mig TOTALT, hon sa bara- Jag vill prata med Pierre...
SKITunge.. hon ska inte få nåt mer godis av mig iallafall.. haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan de inte va att du betalat in för mycket på nån räkning eller nåt?

2009-01-19 @ 19:02:39
Postat av: Malin

Ser nu att mitt namn inte kom med på kommentaren =)

2009-01-20 @ 07:55:38
Postat av: Nettan

Hon tycker om dig oxå=) hihi...kramis

2009-01-20 @ 09:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback