VAB

Är hemma med Matilda nu...
Hon hade bara 37.9 i temp imorse så jag hoppas det är på väg åt rätt håll nu så hon är frisk till på måndag eller åtminstone till tisdag...
Foffe ska gå i skolan imorgon så vi får väl se hur det går me hämtning och lämning eftersom Pierre är ensam med barnen och jag jobbar.. Han ska lämna honom till 8.30 och hämta honom kl 13.. Mitt i barnens middagssovning.. BLÄÄÄÄ...
Margaretha (Foffes specialfröken) ringde mig och sa att Foffe inte behöver gå på lördag eftersom varken Pierre eller jag kan vara med utan att han kan komma på måndag (barnen är kompensationslediga på måndag om dom går på lördag)..
Men sen ringde hon helt plötsligt och sa att ja det är kanske bäst att han kommer iallafall på lördag... Så foffe har hört 3 olika budskap, snacka om att han är förvirrad!!!
Foffe verkar inte må så bra nu, vet inte om det är medicinen eller om det är en deppression han kommit in i..
Han blir ledsen väldigt fort och arg väldigt ofta.. Det är inte likt honom....

Har precis pratat med min chef.. Hon tog hand om min personal idag.. Det hade gått bra :)
Hade ju en pestdag på jobbet igår.. Fast jag inte var där så många timmar...
Så det var skönt med en natts sömn...

Har varit inne hos grannen nu på morgonen och druckit kaffe, så ja slapp dricka ensam....
Brukar göra det när jag är hemma, mycket trevligare att vara 2 eller fler som dricker kaffe än ensam ju :)

Näe nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med Matilda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback