Vurpa...

Idag när jag hade hämtat foffe och var på väg över skolgården till bilen gjorde jag en väldigt snygg vurpa :)
Halkade på all j*vla slask och trodde jag fått upp balansen i tid, men då halkade jag på andra foten istället och ramlade framlänges ner på den dyngsura marken...
Foffes kommentar- Hur gick det mamma??
Jag reser mig upp och blir sur för att hela jag är sjöblöt, min papper i jackfickan, mobiler o allt simmade i vått...
När jag precis reser mig upp möter jag en pappa som frågar om det gått bra, han tyckte det såg läskigt ut...
Har ont i kroppen och i vänster hand, antar att jag tog emot med den...
Så det var bara att åka direkt hem och byta om innan ja åkte och handla mat..

Pengarna jag fick in på mitt konto igår var från PL, så nu vet jag att dom kommit rätt :)

Foffe har varit på teater och haft matsäck med sig idag...
Frågade Foffe nu ikväll om han fått medicin (brukar alltid fråga det direkt, men ja glömd av det efter fallt tror jag)
Och han säger att han inte fått det, så nu hr jag skickat ett arg mail till rektorn..

Annars har min dag varit hektisk.. Har inte haft så många brukare men desto mer pappersarbete och möten med personalen för allt möjligt oödigt skit som jag önskar inte skulle hända men som tyvärr verkar göra det alldeles för ofta..

Jobbar till 17 imorrn (Gör det varannan onsdag) Sen ska jag direkt hem för att hämta upp min solflickstjej och åka på träning :)

Foffe har nu fått min gamla mobil.. Sony Ericsson w810i som han faktsikt fattar väldigt bra.. Den är ju lite mer avancerad än den andra telefonen han hade...
Näe han kom hem från skolan idag hade han fått 4 sms varav 3 var från Jossan, gissa om han blev glad :)
Jossan hade skickat sin länk till sin blogg och nu vill Foffe också ha en blogg (där man skriver om sitt liv) är Foffes förklaring på en blogg :) ganska smart unge ;)
Kanske är bra för att träna på stavning o sånt...vet inte, vi får se...

Big Mac vill att jag ska länka till hans blogg, men ja vet inte om jag vill det :)
Jag tyckte inte han var så snäll mot mig idag :) hahaha..
Men jag får väl göra det ändå bara för att bevisa HUR JÄVLA SNÄLL jag är :)
www.mrbigmac.blogg.se
är hans bloggadress...

Det är tamefan bara skit på TV idag.. Varför kan det aldrig vara nåt bra??
Har varit nyttig och kört lite wii fiit idag också... Medans Pierre var ännu nyttigare och gick på ett body pump pass..

Sov gott
Godnatt
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback