Wii Fit

Idag gjorde jag ett Body Test på Fit brädan..
Sedan i torsdags hade jag gått ner 1,5 kg :)...
Malin o jag körde lite imorse innan jag körde henne till tåget..
Åkte direkt från Flemingsberg till Nettan, vi bokade vår utlandsresa till Bulgarien den 11-19 augusti vilket innebär att vi kommer inte att vara hemma när Pierre fyller 40 :) ( men vi ska fira honom helgen efter så skriv in det i almanackan :)
Nu kommer Pierre bli sur på mig, men det struntar jag i för man fyller bara 40 en ggn i livet så det kommer bli party vare sig du vill eller inte så det så :) Jag tror nog att jag har fler medhåll på min sida än vad du har på din ;) HAHA...

Åkte förbi Maxi på väg hem och fyndade kläder åt grannens Emma som fyller 9 år idag. Vi var inne på lite fika o kalas där idag...hon blev glad för kläderna ;)

Nu ska jag slappa innan det är dags att inta sängläge

Kommentarer
Postat av: Pierre

oavsett vad man fyller så gör man väl det bara en gång döööhh :)

2009-01-12 @ 21:56:43
Postat av: Pierre

men hallååå, vad man än fyller så gör man väl det bara en gång va ? dööööhhh!!!

2009-01-12 @ 22:05:17
Postat av: Nettan

Men 40 måste vi ju fira=)

2009-01-12 @ 23:00:45
Postat av: Pillipluttan

Jag håller med Nettan :)

Och Pierre du måste inse att du kommer bli firad vare sig du vill eller inte :) haha så det så

2009-01-13 @ 06:40:21
Postat av: Pierre

Ja ni kan ju partaja hur mycket ni vill, jag håller mig gärna lite i bakgrunden, använder inte alkohol längre :)

2009-01-14 @ 10:07:47
Postat av: pillipluttan

Vem har sagt nåt om alkohol?

Man kan väl ha fest utan alkohol :)

2009-01-15 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback