Wii

Malin spelar just nu wii fit och jag tror att hon använt alla svordomar hon kan så som balle, jävlar osv :)
Hon håller just nu på att försöka slå alla mina och pierre rekord, vilket hon ju tyvärr verka klara också.. SKITUNGE säger jag bara :)
Jag börjar må lite illa, vet inte om det beror på godiset eller om det är något annat, är nog bara lite hypo :)
Läste precis att Anna min chef ligger hemma och kräks (vilket min andra chef gjort sen i onsdag) Jag vill INTE åka på nåt skit nu... Vi träffade ju hon som blev sjuk först samtidigt..
Vi ska ju ha kalas imorgon så tajmingen är ju inte den bästa, men som sagt jag mådde illa i onsdags kväll också efer att jag fick veta att Mona var sjuk :)
Har spelat det gamla super mario idag.. Skitkul, men man har ju glömt bort alla hemlisar överallt :)
Näe nu ska ja inte sitta här mer..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de e klart jag slår alla rekord, ja e världsbäst ju =)

2009-01-11 @ 10:14:21
Postat av: Pillipluttan

Haha, det tror du bara :)

2009-01-11 @ 10:56:26
Postat av: Malin

Ne, jag tror inte, jag vet, o dessutom finns det faktiskt bevis för de =)

2009-01-11 @ 13:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback