BIO

Idag har jag varit på bio med Sussie och kollat på baksmällan, den var jätterolig...
skrattade en hel del:)
Efteråt tog vi en sväng till MC och åt lite mat....

Idag hade ja en liten dispyt med skolan..igen...
Foffe ska ju byta fritids på måndag, till en ny skola med ny personal och nya barn..
En skola han ALDRIG varit på.....
Fick reda på idag att varken fröknar eller barn han känner kommer att vara där på måndag morgon förens kl 8.30
vilket innebär att ja ska lämna honom där kl 07.00 där han inte känner ngn och inte hittar i lokalerna eller ngt...
Till råga på allt fick jag dessutom reda på att dom inte haft något överlämningssamtal så det är tydligen upp till mig att informera dom om att han har ADHD och att dom ska ge medicin...
Och sen ska JAG be dom att hålla ett öga på Foffe hela tiden...
VARFÖR I HELSKOTTA har dom inte överlämningssamtal skolor emellan om dom ändå ska samarbeta??
helt idiotiskt enligtt mig iallafall....

ska ringa rektorn imorrn......
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback