Byta ut namnet på sommarårstiden om regnårstid?

Förstår inte varför vi ens har en årstid i sverige som heter sommar. För jag har då knappt sett något? Vi kanske borde byta namn på den till regn? För den varan har jag tyvärr sett alldeles för mycket av i år. Det regnar just nu, eller rättare sagt det fullkomligt vräker ner utanför fönstret.. Var är solen? Något bada har det ju knappt blivi heller. Hoppas att jag o toa kan åka o bada när vi ska umgås varje dag;) på tal om något helt annat.. Lämnade christoffer på skolan idag (den nya) INGEN visste att han ens skulle komma.. Fick va kvar i 30 min och prata om hans adhd, mediciner mm.. Ja ska ge det 2 dagar nu o se om det kommer fungera, vilket ja är tveksam till. Skulle det inte funka så får christoffer va med sussie i veckan:) nästa vecka isf får bli ett senare problem...

Kommentarer
Postat av: Malin

Du bor i fel stad helt enkelt, här har det varit strålande solsken och varmt hela dan =)

Postat av: Viktoria

Vi har haft jätte fint idag. Men jag lovar när vi ska vara me varann så kommer de vara fint alla dagar :) Foffe får jag ta hand om, om de inte löser sig. Jag ställer upp till 100%.

2009-07-13 @ 19:05:46
Postat av: Susanne

Har du drömt eller... här har det inte kommit en droppe!!!! Men där jag är är det sol jag har ju SEMESTER he he

2009-07-13 @ 21:12:16
Postat av: pillipluttan

Det kom massa regn i sköndal...

Har tom bildbevis på bilddagboken:)

Men det kom nog aldrig över Älvsjö

2009-07-13 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback