Möklinta

Igår jobbade jag till kl 13 sen åkte jag dirket hem för att hämta familjen, vi åkte upp till Möklinta för att hälsa på Karin och Samuel... Vi var framme  vid 15.30 tiden... Dom bor mitt i skogen, och en jäkla massa mygg var det också :)
Och då menar jag verkligen MASSA!!!!
Vi började med att fika , sen gick vi ut i hagen och hämtade Amigo så att barnen skulle få rida....
Matilda har ju längtat massor efter att få rida på samma häst som mamma red på när mamma var liten :)
Dom turades om bra att rida och till slut hoppa alla 3 upp o red samtidigt :)
Sen var det matdags.... trerätters middag.. Det gjorde Karin bra.. Det var sååå gott...
Vid strax efter 21.30 kände ja att det var dags att röra sig hemåt  så vi var hemma vid 23.40 typ...
Somnade inte förens kl 2 inatt och klockan ringde 7 imorse, det var nästan att ja försov mig, vilket jag typ aldrig gör, men ja var såååå trött....

Nu har Matilda och jag varit iväg och lämnat mimsan hos sin nya ägare...
Matilda blev lite ledsen, men hon förstod ändå.. Nu vill hon ha en egen kanin istället, eller eller len katt.... haha
Ja sa till henne i bilen att när hon flyttar hemifrån från hon bestämma helst själv o köpa  hur mycket katter och kaniner hon vill... Hon svarade- Men mamma, jag ska inte flytta hemifrån....Hon sa att när jag och pappa dör så ska hon bo ensam fast då måste hon ta hand om oliver o foffe... haha....sötnos :)

Nu ska ja snart smaska på kladdkakan pierre håller på o bakar till mig :) mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback