Ont....

min mage värker....
Vet inte vad som är värst att inte kunna andas eller att ha magkatarrsont..

Var på vårdcentralen idag, fick ta blodprover, andningsprover och inanadas ventoline och så fick jag kortison, som ja misstänker kanske är orsaken till att jag ligger i soffan o kvider och tycker synd om mig själv just nu..
Sist ja hade så här ont åkte ja in på sjukan och blev kvar i några dagar, det har jag inte tid med nu så ja hoppas det går över av sig självt istället....
fick iallafall mediciner, både bricanyl och pulmicort..
Har en infektion i luftvägarna... och astma, ska tillbaka efter sommaren för en uppföljning av astman...

Pierre är iväg ot tränar o barnen ligger här typ på mig o kollar på bolibompa, känner att ja inte mår bra, ja märker det för ja orkar knappt svara när barnen pratar med mig... Får se hur det går att lägga dom...
Sen tänker ja bara lägga mig i soffan igen...

Nä nu orkar ja inte mer...

Kommentarer
Postat av: Pierre

Vilken tur att det blev lite bättre då till läggdax och att barnen va snälla att natta :)

2009-07-08 @ 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback