sååå trött

dagen igår var lång, vilket resulterade i att jag sitter nu kl 06.20 och gäspar för fulla muggar..
Men jag hoppas att jag blir lite piggare när jag kommer fram till jobbet..
Igår skulle jag jobbat 12-16. men när jag hade lämnat barnen på morgonen så ringde Mona o fråga om ja kunde komma in o jobba heldag, så ja åkte till jobbet o var där typ 8.25,..
Dagen på jobbet var ändå relativt lugn..
Åkte o hämta Foffe vid 16.30 sen hem o käka, sen direkt till SATS för att gå på powerstepen...
Sen gick ja direkt hem o sköljde av mig o bytte om och åkte ut till Grödinge för att fira Alice som fyllde 4 år ;)
Hon fick en rosa klänning med små fjärilar tror ja det var på? och en vit vid kjol...
Åt lite smörgåstårta, som var supergod ;)

Idag efter jobbet ska jag packa, för imorgon åker vi till landet...
Och Nettan kommer med mina tjejer en stund imorgon också... myspys :)

Nä nu ska ja slänga i mig det sista kafffet och sen bege mig till jobbet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback