SEMESTER

I fredags började äntligen min efterlängtade semester...
Åkte till landet i fredags efter jobbet och i lördags var vi på S:t anna dagen..
Då visade jag familjen runt i mina hemtrakter... husen o  skolan o kyrkan osv....
Igår (söndag) åkte Pierre hme till stockholm för att jobba igen....
Så när ja lämnade honom så kom hämtade jag upp Toa samtidigt..
Så åkte vi till mamma o stefan en sväng..
Sen åkte vi tillbaka till landet och åt lite sen la sig barnen o toa o ja löste korsord o somna ;)
Imorse vakna jag tidigt, men barnen o toa låg kvar i sängen så ja pyssla o fixa kaffe....

Efter frukost åkte vi in till stan... När vi kom till "Max" rondellen så pratade vi om att det var i den rondellen hon o kenny blivit påkörda bakifrån i... Och ja hann precis säga klart den meningen så blev vi påkörda bakifrån av en stooor jäkla bil...
Han försvarade sig med att han kollade på "grabbens" bil typ 3 bilar framför och att han åkte o då åkte han också,,,
men man kollar väl på bilen framför??? pucko!!!
Men  vi stod stillanär han körde på oss, så vi flög en bit  framåt,  Kände inte något direkt efter, men nu har jag asont i knät.. Antingen slog jag i det i instrumentpanelen  eller så gjorde ja mig illa efter.... ont gör det iallafall...
Vi åkte till RUSTA och till stan o kolla lite...
Nu har vi kommit hem och hunnit varit hos syrran o tvättat en maskin med kläder...
Nu har vi ätit burkskinka potatis och gräddfil...
Blev trött efter maten.... ska bli skönt att sova sen ;)
Se vad vi ska hitta på imorgon... ;)

Kommentarer
Postat av: Carmen

Usch då, inte skoj å vara med om krockar. Du skulle ha uppsökt läkare efter krocken....det kan ju uppkomma skador efteråt å då har du det dokumenterat iaf å kan lämna in det hos försäkringsbolaget. Tips bara men det kanske du redan har tänkt på.



Ha en skön semester.

2009-07-28 @ 17:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback