Avslutning

Igår var det skolavslutning. Får lite smått panik över att christoffer börjar trean. Tiden går alldeles för fort.. Björn och kerstin kom upp och var med också, sen följde christoffer med farmor hem. Han kommer hem igen på söndag. Då åker han men madde eller mamma upp eftersom dom ska hit på matildas 5 årskalas. Idag har jag varit och handlat till matildas kalas. Det var tomt på willys när ja kom kl 8 skönt:) nu är det bara bären som ska inhandlas. Ville inte köpa det redan idag för då är dom inge goda på söndag.. Vädret är inte alls kul idag, men trots brist på sommar så har jag fyndat 3 sommarklänningar för under 300 kr. Bra tycker ja som är snål när det gäller mig själv:) har mått lite halv illa o konstigt idag vilket resulterade i att jag svimmade i farsta centrum. Hann sätta mig innan tack o lov men känner mig skakig o konstig fortfarande.. Idag ska ja gå o träna power step.. Hoppas ja orkar.. Imorgon är det gäller fest på dagis. Knytkalas, matilda ville ja skulle göra smörgåstårta, men det orkar ja inte så det blir något annat istället..pierre o barnen får hitta på något i affären. Ja kommer hem sent idag eftersom ja jobbar t 17.. Nä nu ska ja fortsätta med mitt. Någon som vill komma hem t mig o städa till på söndag? Nähe tänkte nästan det:) Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VA OXÅ MED JU!!!!!!!

2009-06-10 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback