Fått svar

Mailade ju DN igår, och imorse när ja kolla mailen hade jag fått svar..

Hej Pernilla, tack för ditt mejl. Jag är på semester och har dålig tillgång till internet framöver.
Ville dock bara skriva till dig och säga att vi jobbar på en uppföljning om just Solbergaskolan,
vi kommer ta tag i det igen när vi alla är tillbaka på redaktionen i augusti.
Jag har, efter många samtal med personal och föräldrar, fått en bild av att mycket inte är som det ska på Solbergaskolan. Skulle jag kunna få återkomma till dig i augusti?
Vore intressant höra hur er familj bemötts, vilket stöd ni fått av skolan etc.
Vi försöker skapa oss en uppfattning om hur allt fungerar där,
jättebra ju fler olika vittnesmål vi kan få för att kunna lägga pusslet Solbergaskolan..  
allt gott /kalle bergbom    
  ----------------------
kalle bergbom
journalist
dagens nyheter
08-738 15 28
070-629 52 05
http://www.dn.se/



Idag är jag hemma med barnen, har städat lite och ska väl fortsätta med det snart,, sitter o kollar på pippi på rymmen med barnen nu..
Det är så fint väder idag så ja har ingen lust att sitta inne egentligen men vad ska man göra när dom små är sjuka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om att rektorn kommer vara bajsnödig i höst. HAHA RÄTT ÅT HENNE!!!

2009-06-23 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback