helgen..

i helgen var vi på landet...
Det var supervarmt så en hel del solning blev det, invigde även kubbspelet med Madde,Malin o Mats...
Malin var hos oss över helgen,,,

Idag har jag varit o badat med mina små barn, dom var så duktiga båda två:)
vi var med fam berglund o bada..
Ja var ju också tvungen att bada eftersom mina små inte får va i själva där..
Men det var inte så svalkande för det var 30 grader i vattnet..Lite för varmt för min smak..

Nästa helg ska ja dra med mig familjen till Sala för att träffa en kompis, har pratat om det länge men aldrig blivit av..
Matilda ska få rida på samma häst som ja red på när ja va liten...lite coolt :)

imorgon börjar ja jobba kl 13 så ja ska lägga mig o sola o bada...skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback