Oj..

Vet inte varför jag inte skrivit här på läng, har väl inte haft tid......
Mitt humör är lite sådär just nu...
Sur som attan... Had blivit lovad ledig på Foffes avslutning, men helt plötsligt så gick inte det...
Känns piss o inte kunna gå på hans avsltning, hoppas verkligen att det inte är dött på jobbet då kommer ja bli ännu mera sur...
Hade möte med Mona på jobbet och det var mindre kul.. Jävla skitjobb...
Ska nog söka nytt jobb efter sommaren...

Igår var vi o kolla på sommarhus som vi ska hyra årsvis....
Barnen trvivdes o vi tyckte om det också...
Vet inte än när vi ska åka dit första ggn, hoppas på midsommar, men lär väl inte få ledigt,
Är ledig midsommarafton men jobbar lör-sön...
Sen jobbar ja bara en helg till innan semestern ,men ändå känns semestern så jäkla långt bort...
Går av torsdag v.30 och på igen mån v 34
4 1/2 vecka blev det allt som allt, lär väl inte bli något mer än high  chaparall och sommarhuset, eftersom min IDIOT chef inte låter mig gå upp i tid igen fören efter semestern... pucko...
Men men.. inget att göra åt...

Har varit på IKEA med barnen idag... Barnen skötte sig bra så det var bra, men det var sjukt mycket folk där...
Pierre var på bio när vi var på ikea o såg på terminator...

Har fått tillbaka min mobil också, men fick inte i rätt färg, men ja orkade inte vänta fler dagar så ja tog svart istället...

På söndag ska vi ha kalas för Matilda... hon fyller 5... Snart dags för skolan, bara ett år kvar...

Nä nu ska ja kolla tv...

Kommentarer
Postat av: Malin

Blir det inte bara 3 1/2 vecka?

Postat av: Carmen

Halloj. Skoj med en tripp till IKEA. Du fyndade såg jag på BDB hihi. Sällan jag kommer ut med en sådan vagn men man hittar ju i regel alltid nått som e bra att ha..hehe.

Synd att du å din chef inte kommer överens, taskigt att du inte fick ledigt för skolavslutningen. Tror du att du får ledigt midsommarhelgen då? (håller tummar å tår så dom vitnar). Mysigt med sommarhus. Vill oxå ha men pengar e en bristvara i den här familjen just nu :/



Må så gott. Kram

2009-06-07 @ 23:24:17
Postat av: Pierre

Va kul att ni fick se filmen på IKEA samtidigt som jag kollade på den på Rigoletto.

2009-06-08 @ 13:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback