stackare

Matilda bara gråter, hon hqar superont i ett öra, så ja ska ta henne till vårdcentralen vid 9.30 sen blir det lagom att hämta bilen och packa in o låta barnen sova middag o sen åka o hämta pierre på jobbet...
Foffe blev ledsen imorse, hans (eller rättare sagt en av hans) idol Michael Jackson har ju dött...

Håller på med packningen för fullt nu, är en hel del som ska packas även denna helg, men sen blir det väl i princip bara kläder och mat resterande av gångerna vi åker ner i sommar för då har vi allt redan..
Hoppas på att det inte är så mycket kö idag, vi ska åka förbi siba o köpa en box så vi kan kolla på teve också...

Nä nu ska ja se till att barnen blir klara så vi kan gå till vårdcenralen snart..


Blev SKITsur igår på chefen....

Ja har fortfarande inte fått betalt för 7,5 timmes övertid ja gjorde en söndag...

Det var 1 mars ja jobba o inte fått pengar än, så ja ifrågasatte varför o då sa hon att Sevgi den andra chefen sagt att ja gått innan 16.... typ kvar i?? men det gör ju liksom alla, så fort kvällen kommer så går dagen,

Bara för det så ska ja tydligen inte få betalt för dom timmarna ja var där??

ringde sevgi o sa att ja visst ska ha betalt o då sa hon att ja skulle få det, så det hoppas jag..

Hade heller inte fått betalt för personalfesten som var 6 timmar...

Han på lönekontoret sa att det var överstrucket på min tidrapport fast min chef visade mig att hon fyllt i det...

Hoppas verkligen ja får dom pengarna snart!!!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback