Halloj!

Har en lite break innan jag ska iväg och städa så jag tänkte uppdatera lite här :)
Igår när vi kom hem var Vardagsrummet klart :) Matildas rum var det bara 1 vägg kvar att göra och det har han lovat ska vara klart idag och även hallen :)
Vilket innebär att det är kök och foffes rum kvar som han börjar med imorgon och vårt sovrum som är sist i ordningen blir gjort på måndag :)
Sen är det klart, och det ska bli sååå skönt, men nu har vi  en hel del att göra idag istället..
Känner mig llite smått stressad, behöver åka till elgiganten och djuraffären och handla lite skit... typ idag...
Sen ska Foffes rum tömmas idag, matildas ska fixas och hall.. SUCK...
Men som sagt.... skönt när det är klart :)

Vädret är såååå underbart idag, klarblå himmel och en sol som skiner :)
Hade nog behövt mina solglasögon...

Igår var jag och dansade med Nettan också :)
Nu måste jag bara försöka spika en dag som ja ska träna igen, eftersom ja åker bort fre-lör så blir det nog imorrn (tors) som det får bli gymmet igen...

Ska hinna upp på vinden och hämta lite skit som Madde ska ha till bebis också....
Mycket som ska göras nu känner jag... jaja., det löser sig alltid :)
Mitt nya namn borde vara Pernilla stressadhelatiden Westin :) Eller varför inte Pernilla alltidmassaattgöra Westin :)
vilket låter bäst? ;)

Näe nu ska jag inte sitta här och tråka, jag har ju faktiskt ett jobb att sköta :)

Ska förresten börja jobba helger igen, men det blir bara var 3e så det är ju ganska skönt, sen är jag ledig på måndagar, eller jag jobbar 1 mån av 3...

Nu MÅSTE jag jobba..

HejSvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback