helgen..

Helgen har varit lugn, har inte gjort så många knop...
I lördags fixade (tömde, ställde ihop möbler osv.) Pierre på Matildas rum och vardagsrummet inför tapetseringen, det enda rummet som är klart är Olivers...
men imorgon blir nog både vardagsrum och kök klart, så då börjar han med matildas o vrum.. när det är klart så är det vårt o foffes rum kvar, vi ska ju ställa ut vår säng i vardagsrummet...
Det är väldigt rörigt här just nu...
Var inne en sväng hos grannen igår, hon beställde lite ljus...

Idag har Foffe varit på dans, han tyckte det var roligt idag, han har varit lite sisådär innan, vet inte om det beror på att han skäms lite när jossan är med... jag har varit och tränat bodypump, skönt, men väldigt jobbigt.
Det var proppfullt idag, fick plats i ett hörn där jag hade knappt någon yta att röra mig på...

Imorgon är det dags för jobb igen, jag slipper jouren imorrn och 1 vecka, eller kanske 2 beroende på när sevgi börjar sin vecka, då har jag jour var 3e istället...
På fredag åker jag ner till Norrköping för att åka till orrekulla på klädbytardag.. hoppas man hittar nåt kul där..

Kollade lite på stuga i östergötland i sommar, men det kostade massa...
Barnen och jag åker troligen ner 1 vecka utna pierre, för han har bara semester i 3 veckor och vi i 4....
Så nåt måste jag göra den veckan, vill inte bara sitta hemma...

Förhoppningsvis kanske vi tar en tur till ikea nästa helg så vi blir klara hemma...
Skulle åkt denna helg, men det blev inte så..

Nu ska ja fortsätta kolla boli med barnen o pierre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback