hinner inte

Har inte riktgit hunnit sitta här på några dagar...
Var hemma och Vabbade med Foffe i fredags, Nettan och Mac hämtade honom i torsdags morse i skolan..
Tack så mycket för hjälpen :)
I Fredags vid 16 tiden åkte jag ner till mamma o stefan, åt en supergod middag som mamma gjort, sen på lördag morgon vaknda jag tidigt som attan.... vi åt frukost och gjorde oss iordning för att åka till Orrekulla på klädbytar dag, summan blev 950 kr fattigare... men mamma betalade 300 också :) Gick in 2 ggr och andra varvet var det skönt för då var det inte armbågar eller så utan man kunde titta i lugn o ro..
Åkte upp till mormor o morfar med Madde,Malin och Toa...
Som vanligt så beklagade vissa sig att jag bor i stockholm... haha :)
Men mormor tyckte inte det gjorde något eftersom jag som bor 20 mil bort kommer och hälsar på dom oftare än
alla andra som bara bor typ en eller ett par mil från henne.. haha, där fick dom :)

Idag gick vi upp typ 8, började rensa vårt rum... pierre var o träna medans jag skruva ner vår säng o hyllor o sånt...
Sen la sig barnen för middagssovning och jag o foffe gick på dansen på sats och jag tränade medans han dansade...
Sen hem o direkt till ikea, handlade en hel del, men hade nog allt kunnat stoppa ner lite mer saker som jag gärna vill ha, men det får vänta :)
Nu ligger jag i sängen som förövrigt står i vårt vardagsrum nu och kollar på singing bee och ska snart se på bröllopsprogrammet på 3:an...
Imorrn är det jobb som gäller igen, vet inte riktigt vad jag tycker om det, är lite less...
Men det blir nog bra :)

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: jossan

massa sker hos er=)Blir nog bra på jobbet..puss

2009-03-22 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback