jobbar

Sitter på jobbet, har inget att göra så jag tänkte vara duktig och uppdater min blogg...
Har haft en lugn och skön dag på jobbet idag..
Skönt att det kan vara så ibland... Var hos Pernilla och fikade imorse, trevligt....
Det var väääldigt länge sen sist...
Nu vill jag bara att klockan ska ticka så att jag får åka hem och se om det är klart i hall o kök idag...
Är nyfiken på resultatet...

Pierre ska sitta på föräldramöte ikväll mellan 18-20....
För en ggns skull så slipper jag :) Skönt...
Jag lär väl sitta med datan hela kvällen eftersom vår teve troligen är helt inpackad i några dagar nu...
Vad sjutton ska man göra på kvällarna när barnen lagt sig då???
Vi har ju teve i sovrummet,men det går ju inte o lägga sig där typ 19.30 redan...
Då kommer iallfall jag slockna...

Längtar efter min platttång... Den kan jag inte använda nu eftersom den ligger i min garderob och den är inslagen..
Så ja hoppas verkligen att hallen blir klar idag... Då kommer jag åt den, och slipper se ut som ett jävla skatbo i huvet...
Usch för skatbo´n och bebishår tamefan överallt...
Näe nu ska jag väl göra liiiiiiite nytta på jobbet innan personalen kommer indroppande om ett tag...
Orka vara en kontorsmänniska, inte riktigt min stil...

Fick ett sms av Foffes specialpedagog precis...
Det stod:
Hej idag har C varit otrevlig i tonen och jobbat under protester hos mig.
Han åt med händerna i maten och tar inte tillsägelser. Han vet att jag meddelar dig. MVH Margaretha
SUCK SUCK SUCK SUCK

ORKA.............INTE........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback