jobbigt.....

Jag är så less på det här..
Varför kan det inte bara få vara lugn och ro?
Vet inte vad jag ska/kan göra för att få honom att må bra..
Christoffer pratar inte så mycket med mig längre om saker som händer. varför vet jag inte..
Men han pratar med Nettan och även Jossan säger han saker till, tyvärr inga positiva saker.
Senast fick jag höra att han sagt att han försöker ta sitt liv varje dag, men att han inte lyckas...
Vet inte vad jag ska göra? jag är beroende av mitt jobb för att det ska gå runt ekonomiskt, men
det känns som att jag snart säger upp mig och är hemma med honom på heltid..
Vet inte vad som krävs för att han ska må bättre?
Vet inte hur mycket till jag orkar heller, det känns som att jag inte gör det jag kan för att jag inte hinner...
Det har ju varit prat om stödfamilj åt honom, men nu tror jag inte att jag vågar...
Orkar inte......

Annars i veckan har det väl mest varit jobb som alltid, har tom tagit med mig jobb hem över helgen..
I Fredags var fam. berglund här.. Pierre o Mac tränade och Nettan och jag och alla barn var hemma och sjöng singstar...
foffe följde med dom hem och sov över där...
Igår kom dom hit och vi åt tacomiddag ihop och macs kladdkaka med grädde till efterrätt :) gottgottigottgott..

Har precis spelat bowling på wii med matilda och pierre, och nu spelar matilda och foffe tillsammans och oliver kollar på film...
På torsdag är jag inbjuden på möte i skolan för att ha möte med rektorn och fritidspersonal ang. Foffe....
Vad f*n ska jag dit och göra? jag har redan informerat dom om bemötande osv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback