kul :)

Snott från Nettan :)

1. Hur gammal är du om fem år?
31 :) fyller 32 :)


2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
familjen, tror att jag kom upp i 2 timmar med fam, Berglund och Carmen på Citygross också :)

3. Hur lång är du?

typ 175 eller nåt..

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Män som hatar kvinnor

5. Vem ringde du senast?

Pierre


6. Vem ringde dig senast?


Nettan


7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vem var de ifrån?


Ja du får ju lukta bebis från Madde


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

SMS utan tvekan


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda

10. När såg du senast din mamma?


Bra fråga, kommer inte ihåg, men det var ett tag sen...

11. Vilken ögonfärg har du?

Mellerade


-
12. När vaknade du i dag?


Typ halv åtta

13. Vilken är din favoritjulsång?

Gillar nästan alla julsånger, helst svenska

14. Vilken är din favoritplats?

Soffan/Sängen


15. Vilken plats föredrar du minst?

nånstans där det är kallt, typ ute :)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I samma sits som nu, man o barn :)


17. Vad skrämde dig om natten som barn?

ingen aning...



18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

kommer inte ihåg det heller...

19. Hur stor är din säng?
180


20. Har du stationär eller bärbar dator?

båda :) 2 stationära och 2 bärbara :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Båda


22. Hur många kuddar har du i sängen?

6


23. Hur många landskap har du bott i?

2

24. Vilka städer har du bott i?

Söderköping,Norrköping,Kolmården,Linköping,Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?


beror på, hatar att visa mina fötter men ibland får jag panik av strumpor och då gillar jag att vara barfota :)


26. Är du social?


Ja det tycker jag..


27. Vilken är din favoritglass?

Vaniljglass med krossad choklad


28. Vilken är din favoritefterrätt?

Marcus kladdkaka med masssssa grädde (som jag för övrigt ska äta idag :)


29. Tycker du om kinamat?


JAAAAA


30. Tycker du om kaffe?

Ja absolut, jag lever på kaffe i princip.. Kanske inte så nyttigt för mitt magsår, men det är gott :)

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe


32. Sover du på någon särskild sida?

Oftast på vänster, men ibland på höger


33. Kan du spela poker?

Nej

34. Tycker du om att mysa/kela?

Ja oftast



35. Är du en beroendemänniska?

Ja det är jag, är beroende av kaffe,cigg min familj och mina vänner :)


36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Ja min tvillingsyster :)



37. Vill du ha barn?

Har redan 3 eller 4 om man räknar med Pierre så det får räcka :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
japps


39. Har du någonsin åkt ambulans?

Näe tack och lov, hoppas jag slipper det också..


40. Föredrar du havet eller en bassäng?


Bassäng, hatar HAV, tror alltid att någon ska komma och ta tag i mina ben och dra ner mig och är man i bassäng så ser man ju alla som är under vattnet...


41. Vad spenderar du helst pengar på?

Barnen oftast :)

42. Äger du dyrbara smycken?

Dyrbara? När dom är inte värda mycket, men dom betyder mycket :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Alla olika serier av olika slag.. CSI, Dokusåpor,Law & Order,Jordan,Förlossningskliniken mm mm


44. Kan du rulla med tungan?

Näe, verkligen inte..


45. Vem är den roligaste människan du känner?

Nettan är ganska kul :) Hon brukar få mig att skratta ganska ofta :)

46. Sover du med gosedjur?

Ja, Pierre

47. Vad har du för ringsignal?

Samsung Tune


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Nope


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Min mus :) (datamusen alltså) :)

50. Flirtar du mycket?

Näe...


51. Kan du byta olja på bilen?

ABSOLUT


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nää jag är duktig och kör som man ska :) (till skillnad från vissa andra (läs MADDE) som har lyckats få det :) haha

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Körkortsboken (för typ 2 år sen) Läser aldrig böcker

54. Läser du dagstidningen?

ja på nätet

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Näe..

56. Dansar du i bilen?

Haha, Ja det är klart :)


57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

RIX FM

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Olika Namn (jobbar lite hemifrån)

59. När var du i kyrkan senast?

Mathildas dop 14/2-2009


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ingen


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

typ hela sommaren när jag gick i högstadiet och det är ju några månader långt :)


62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

hmmm.. ingen aning... 

Kommentarer
Postat av: Madde

tycker det var väääääldigt mycket Madde i detta inlägg :-D

2009-03-07 @ 16:15:51
Postat av: madde

Förresten snor ja denna av dig

2009-03-07 @ 16:16:51
Postat av: Pillipluttan

Ja kan väl inte hjälpa att du är den enda jag känner som fått fortkörningsböter :)

Och att du var den sista som smsade mig :)

2009-03-07 @ 19:56:14
Postat av: madde

du glömde födelsedagen:-D nehe ja kan väl inte va den enda du känner? Pappa har ju oxå fått:-D

2009-03-07 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback