så var även denna dag över...

Solen har skinit hela dagen idag och det har varit 10-11 grader idag... underbart...
När jag kom hem från jobbet lagade jag mat till familjen, det blev stuvade gammeldagsa idealmakaroner med köttbullar.. Jag tycker ju verkligen inte om makaroner, eller ja tycker om men ja tror vi har förätit oss på de tyvärr, som ja tror att många småbarnsfamiljer tyvärr gör... man hinner ju inte med några gryter på vardagarna precis...
Efter maten så gick jag och barnen ut... pierre gick o träna.. Så nu har jag lagt barnen och sitter i fåtäöljen men fötterna på bordet och min fina minipc i knät :)

Vill att det ska bli sommar nu... längtar efter att slippa alla dessa kläder, både på mig och barnen varje morgon...
SUCK...

På fredag har vi inflyttningsfest på jobbet... ska dit vid 15tiden och äta, men sen åker jag nog hem, är inte så sugen på att vara kvar....

nu börjar sjukhuset...

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag sagt att jag älskar dig gumman... min älskade fru och mamma till mina barn... den bästa.

2009-03-31 @ 21:03:19
Postat av: nettan

Va kul på fredag..håll tummarna för mig oxå =)

2009-04-01 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback