Sådär :)

Åkte ner till Norrköping i fredags kl 15..
Var hemma på dagen och vabba med Oliver...
Kom ner skapligt och åkte direkt till Malin, sen gjorde vi pizza och jockes föräldrar kom också...
Senare på kvällen åkte jag o Malin ut till krokek och hätade upp Linda sen vidare ner till Ettan, det var sådär..
trångt och ganska mycket folk, men vi var ju där iallafall, såg nåra kända ansikten...
Vi åkte förbi max på hemvägen och åt... köpte med oss till Jocke också såklart...
La oss efter tolvslaget, men ja slockna fort...

Vakna alldelese för tidigt på lördagen, åkte och hämtade Foffe vid 9.30, Madde o barnen följde med också...
Vi kom tillbaka till Malin o Jocke vid 11.30 och strax efter kom lillebror...
Det var jättekul att äntligen träffa honom efter alla lååååånga år vi inte sett varann, tråkigt att inte lillasyster kunde vara med bara, men ja hoppas att det blir fler ggr...
Fredda fick en kamera av oss och Emelie ett petshophus...
Fick sms från henne senare på kvällen och hon tyckte om presenten :) Tur det :)
När Fredda åkt hem hade jag tänkt att åka ut till fam Kalen, men ja mådde illa så jag valde att åka hem istället...
Vi var hemma strax efter kl 15... Somnade i soffan, var skittrött...

Idag har jag jobbat, BLÄÄÄÄÄÄ.... men det är så när man är chef :) haha...
Snart har jag bara jouren var 3e helg eftersom vi öppnar en till lokal den 1 april..
När ja slutat åkte jag hem o hämta familjen för att sen åka till nettan med familj o lämna barnen...
Pierre o jag var på bio och såg män som hatar kvinnor, jag tyckte den var jättebra, men ja har ju inte läst boken heller så ja har ju inget att jämföra med, men pierre har läst boken men han tyckte filmen var bra ändå...
Tack så mycket för barnvakten, ni är bäst :)
Puss på er alla i fam berglund....

Nu ska ja äta mat.... bättre sent än aldirg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback