Sötnos :)

Satte mig i soffan nu för att kolla på TV, Foffe ligger på golvet, så kommer han
till mig och tar fram en pläd och lägger på mig, hur gulligt är inte det då??
Han är så underbar min son :)
Omtänksamma han:)

Har photoshopat några bilder :) Håller på o lära mig, men det kommer....
Har lagt in dom 2 första på min bilddagboken, den jag gjorde idag har jag inte lagt ut än för att
bilddagboken funkar inte.. Bajs på dom...

Håller på o funderar på hur jag ska göra med jobbet..
fick ett förslag av Nina igår som jag inte har bestämt mig om än, men ja måste ju bestämma mig snart..
Vet ju inte för hur länge det kommer vara så här hemma heller....
Hon vill avlasta mig lite med jobbet nu när det är jobbigt hemma, så att jag går tillbaka till en ledig dag i veckan och jobbar var 3 e helg.. vad tycker ni???
Det är ju inte för alltid utan nu när det är mycket med Foffe, det är mycket som ska göras...
ringde BUP igår, men vi fick inte tid förens 7 april....

Nu ska jag kolla på TV...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du vet vad jag tycker! Foffe går alltid i första hand. Men följ ditt hjärta vad som är bäst med jobb situationen

2009-03-10 @ 12:44:56
Postat av: Pierre

Helgerna är ju viktiga för barnen också, dom vill ju ha sin mamma <3

Kolla om du inte kan minska ner antalet brukare och få mer kontorstid istället, då har du ju större möjligheter att komma ifrån och även ringa viktiga samtal.

Vad jag förstår så gjorde hon som du vickar för typ inte ett skit på dagarna, varför ska du slita rumpan av dig då ??? Älskar dig gumman vad du än beslutar, finns alltid nära tillhands när du eller barnen behöver stöd, kärlek, omtanke eller tröst.

Love U 4ever.

2009-03-11 @ 20:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback