.....

Min hjärna svämmar över snart av alla tankar som rör sig..
Känns som att du man än vrider och vänder på saker blir det ändå inte bra.'
Trodde det var en bra lösning från början men nu är jag inte lika säker längre..

Är dessutom trött på att allt handlar om pengar.. jag fattar inte vad det ska vara bra att ha pengar till överhuvudtaget..
Kan man inte bara byta ägg och kor :)haha...
det känns som att jag sliter ut mig till max o jobbar men ändå räcker inte pengarna till, hur f*n ska man göra?
Inte konstigt att folk drar sig till svartjobb och liknannde när när man måste vara rik för att klara sig i dagens samhälle..

Nä nu tycker jag det räcker..

Vill bo mitt i skogen och slippa allt som är runtomkring när man bor som vi,,

Är trött på grannar , ungar som springer ute mitt i natten och skriker..

Vad är det för fel på föräldrarna?

Vad har barnen ute att göra mitt i natten..

Näe ge mig ett hus mitt i skogen så ska ja aldrig mer klaga :)

Privatliv existerar inte i den här stan..

Nu ska ja inte klaga mer, inte idag iaf :)

Oliver har sovit 2 dagar utan napp, han var sur första kvällen men igår frågade han inte ens efter den...
Ikväll blir det powerstep, skönt för huvudet :)
Idag tog Foffe silver & guld grodan :) Såååå stolt över honom :)

för silvergrodan ska man:

Hoppa ifrån bassängkant eller brygga 3 gånger.Hopp från brygga eller bassängkant på grunt vatten.
Doppa hela huvudet under vattnet och plocka upp ett föremål från botten.
Simma 10 meter bröstsim eller annat simsätt på grunt vatten

och för guldgrodan ska man

Hoppa från bassängkant eller brygga  på djupt vatten.
Doppa hela huvudet under vattnet och plocka upp ett föremål från botten på grunt vatten.
Simma 10 meter bröstsim eller annat simsätt på djupt vatten.


Hej hej


Kommentarer
Postat av: jossan

FOFFE E JU BÄST I HELA VÄRLDEN <3

Postat av: DIN BÄSTA VÄN

Finns här med två öron som du kan skrika i...jag finns för dig..KRAM ÄLSKAR DIG// Nettan

2009-05-13 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback