oj..

Vad jag är dålig på att uppdatera min blogg, har inte tid  trots att jag inte jobbar mer än 65 %..
Men nu ska ja gå upp i tid igen, fick ju en usel lön, blir ju inte bättre av att vårt nya lönekontor sen 2 månade rtillbaka ger helt fel lön till alla på jobbet...  haha...
jobbar i helgen, och det är storhelg ´så det är inte helt fel :)
Det är avslutning på jossans dans på söndag som ja gärna vill gå på..
Ska se om ja kan sluta lite tidigare..
Förhoppningsvis ska mamma o madde gå o kolla på ett sommarhus också som vi kanske ska hyra i minst 1 år :)
hoppaas :)
På fredag har vi personalfest börjar kl 14.00 och slutar när alla är fulla.. haha..
Men ja ska köra så för mig blir det tidigt, ska ju upp o jobba dagen efter,
vi fick en uppgift idag att skriva 2 påstående om oss själva som förhoppnignsvis inte alla på jobbet vet om, det var inte lätt.. Men ja tog en fråga om skytte och en om pierre :) för det VET jag att INGEN på jobbet vet att jag gjort :) haha
Så får man se hur svåra frågorna är, sist hade vi också tipspromenad men då handla det om företaget och alla hade typ alla rätt så det var inte så kul, ja vann ngt också, men kommer inte ihåg vad.. hoppas på storvinst denna ggn, typ en årslön eller något.. haha... det vore ngt...

Idag är det bara skit på TV... inte kul, Pierre sitter o betlar räkningar nu, och det är inte kul.. iallafall inte denna månad när inte pengarna räcker till...

Snart fyller Matilda 5 år :)
hon önskar sig en kanin (riktig) har sett en skitsöt :), låtsas mackor, tallrik, barbire låtsasmobil, kläder, mm mm
men typ allt som är rosa,lila,glittrigt funkar på henne, det är skönt..
hon har dessutom sovit sin första natt utan blöja som ingen olycka hänt på :)
Hoppas det håller i sig.. Oliver fick för sig att sova utan blöja inatt men ja tänkte att han får vänta till helgen :)
Han vill ju såå gärna vara lika stor som storasyster.. men när det är jobb dagen efter så är ja inte så sugen på att gå upp o byta sängkläder hela natten så han får prova på fredagkväll :)

Hoppas på fint väder imorgon så att ja kan sola på fm eftersom ja inte börjar förens kl 13.00 :)

Nä nu ska jag dricka upp min kaffe som Pierre fixat :)

Kommentarer
Postat av: Pierre

Guuuuud va ja älskar dig gumman, du ääär sååå sööt. Puss puss puss :)

2009-05-26 @ 20:59:04
Postat av: Carmen

Vad duktig Matilda varit. Första natten utan blöja är en stor grej även för dom små...hehe. Ja vem vet, du kanske har två blöjfria barn i ett svep...där spar man iaf in någr hundra i månaden.

Skönt m sovmorron, i morse ville jag inte alls gå upp men när man väl fått i sej kaffet så flyter resten av dagen bara på.



Må så gott. Bye

2009-05-27 @ 07:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback