Regn

Det har regnat här till o från hela dagen..
Har precis kommit hem från en prommis.. som skulle var rtyp 60 min men blev typ 30 eftersom ja stod o prata med en annan mamma från skolan i typ 30 min eller nåt :)
Det regnade inte så mycket när ja gick så ja blev inte sjöblöt :)
Hon hade en hel del att säga om skolan...
vi har ju pratat lite om det innan när det var som värst för foffe..
Men det har tydligen hänt massa nytt också..

Imorgon har ja sovmorgon i hela 30 minuter :)
Ska antingen cykla eller springa med foffe till skolan (han cyklar o ja springer alltså)
Men om det är dåligt väder så tar vi bilen :)
Sen ska ja hem o göra mig iordning för personalfesten som börjar kl 14..
vi har en tipsrunda där alla vi i personalen skulle skirva 2 påståenden om oss själva som är sanna men som vi tror att typ ingen vet om oss eller ngn i våran familj :)
Sen får man 3 namn o gissa på, hade tyckt det vore roligare om man inte fick alternativ utan fick gissa mellan alla på jobbet :) Lite mer utmaning då..
Ja skrev typ vems man/sambo har spelat i punkband och släppt skiva och
vem som har skjutit luftgevär :)
Det vet jag att ingen på jobbet vet :)

Matilda kom in till mig typ 6 imorse o skrek. Mamma det har inte hänt ngn olycka inatt :)
Hon är sååå stolt..
Och hon fick cykla till dagis imorse vilket hon tyckte var jättekul :)

Nu ska ja inte sitta här mer :)
Sitter nu o dricker lite kaffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback