solo

Är solo med barn till på fredag..
Pierre åkte till Danmark idag o kommer hem påfredagkväll..
Jag har jobbat eftermiddag idag vilket innebär att ja jobbar ända till kl 17..
Det strulade lite med hämtning av barn, men till slut löste det sig så jag hämtade dom hos grannen strax efter kl 17.
Tack suss för hjälpen...
Har nu lagat mat och hunnit äta, plocka i o ur diskmaskinen och städat undan efter maten..
Barnen fick varsin glass efter maten o Foffe har varit duktig o städat sitt rum så ja inte har  så mycket att städa på fredag när jag ska göra barnens rum, alla andra rum tog jag idag på förmiddagen...
Matilda är ute o leker och grabbarna sitter hos mig o kollar bolibompa :)

Foffe mår inte bra nu....igen... ja vet inte om ja orkar med allt nu...
Till råga på allt säger han att han höll på att drunka idag på simskolan o att ingen hjälpte honom..???!!???
ska prata med skolan imorrn, han sa det efter att skolan stängt så ja kunde inte ringa idag....

Igår var jag på inredningsparty hos Nettan.. åkte dit direkt efter jobbet vid 13 och hjälpte till lite...
Kom hem typ 21.30 tror jag.. somna som en gris som alltid nu för tiden, är altid helt slut på kvällarna...
Förstår inte varför....

Nu ska ja umgås med grabbarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback