vill såå gärna...

varför kan man inte få som man vill även om man önskar tillräckligt mycket??
om ett år är det för sent, iallafall enligt mig :)
Vi får stå ut helt enkelt, men det gör vi väl efterom vi gjort det dom senaste åren..
Livet är inte alltid så rättvist har jag märkt...
Idag ska jag till mödra sen jobbar jag 13-17 o sen ska ja hämta Malin på tåget, hon
ska vara barnvakt på fredag...
Det blir lugnt i helgen, har typ inga pengar alls o Matilda fyller.. kul.. inte...
Hon önskar sig bara en sak o inte ens det kan hon få..
Då känner man sig ganska usel som mamma... blääää på mig..

jaja, nu ska ja fortsätta med mitt...orkar inte skriva mer

Kommentarer
Postat av: madde

Nu yrar du väl i nattmössan? Matilda fyller väl inte alls i helgen?? E väl 2 helger kvar t hon fyller??

2009-05-20 @ 09:05:16
Postat av: Nettan

tre veckor kvar...jag trodde oxå hon menade så...Men hon har inga pengar tills hon fyller!..Men gumman..VI fixar den presenten tillsammans=) Det blir jättebra=) kram love u

2009-05-20 @ 11:43:58
Postat av: Pierre

Det kommer att bli såååå bra bara du slutar att oroa dig så mycket.. Pappsen fixar biffen som alltid gumman, det kanske bara inte går på sekunden som du önskar.

Älskar dig tokmassvis, du betyder ALLT för mig.

Pussar i miljoner :)

<3 <3 <3

2009-05-20 @ 11:50:15
Postat av: Madde

Ja hon skriver konstigt;-) Men man hinner ju få lön innan iaf:-D

Vad e det hon önskar sig då??

2009-05-20 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback