Allt gick bra:)

Foffe kom både till och från skolan helskinnad.. Och dessutom SUPERSTOLT och sååå glad att han fick...
Det är "bara" tagit 4 års tjat för att få mamsen att gå med på det"

Har inte sovit något idag så det är dags att knoppa in en stund snart..
Men imorgonnatt är jag LEDIG...
Fick ringa många samtal fram o tillbaka innan det blev bestämt, eftersom chefen gjort fel schema så ja har tydligen jobbat på mina lediga dagar.. haha.. Men allt löste sig tillslut så jag åker till syrran imorgon...

Blev firad av min familj idag :)
Matilda hade gjort ett halsband och massa örhängen till mig.. Jättefina :)
Sen fick jag det ja ville ha av familjen:)
TACK Älskling. PUSS...





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback