Gomorron!

Ny dag, nya äventyr ;)
Idag är det jobb som gäller, som vanligt...
Har fullt upp idag så det blir tight och hinna med lunchen..

Igårkväll var jag helt slut...
Kände mig sjuk, men idag måår jag bra ígen..

Har ev planer på att åka ner till Norrköping 28 nov och gå ut och äta/palace??

en inget är bestämt än, har frågat några om dom vill va med och det verkar som det finns några vänliga själar som vill umgås med mig ;)
Men vi får se, inget är bestämt än...

På söndag är det Farsdag.. Men Pierre har redan fått sin present av barnen...
Och på Lördag ska vi till Fam Berglund för att fira Mac som fyller 30 nästa vecka...

Nu är det dags att dra till jobbet snart...

Kommentarer
Postat av: Gubben

Är det inte bättre att åka ner 27:e på din födelsedag så kan du komma hem och kalasa med familjen på lördag och jag ska ju panga på söndagen också. Pussas

2009-11-03 @ 10:32:16
Postat av: Nettan

jag vill med gumman!!!

2009-11-03 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback