Helgen...

Idag har det varit full rulle, gick upp tidigt imorse för att göra mig iordning, sen gick´jag och Matilda till kyrkan 8.45 för att påbörja träningen 9.15....
Sen blev det en snabbfika innan gudstjänsten började kl 10.
Tog lite bilder, men dom lägger jag upp sen.

Efter det gick vi och hämtade bilen för att hämta upp resten av familjen och dra till Farsta Centrum för att köpa presentkort till Mac som vi åkte till för att fira hans 30 åriga födelsedag (som visserligen är på tisdag)
Där blev vi bjudna på smörgåstårta som var sååå god.
Barnen lekte bra med alla andra barn.. Skönt att man inte behöver säga åt dom utan att dom kan sköta sig bra ;)

Så nu har vi kommit hem nyligen och mina 2 stora grabbar sitter och kollar på AIK-Göteborg matchen på TVn...
Annars blir det bara lugnt idag, känner mig lite slö..

I Torsdags hade vi möte på jobbet och vi fick reda på resultatet av en tävling vi haft..
JAG VANN!!! Vi hade en tävling som gick ut på att döpa våran nya firmabil och jag hade tydlligen bäst förslag..
Så jag fick ett presentkort.. Men det kommer jag köpa fika för till jobbet.. Lite snäll måste man ju vara även som vinnare ;)

Nä nu ska jag slänga up fötterna och slappa en stund... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback