Helgen

Det har varit mycket i helgen som var...
I lördags gick vi upp tidigt för att åka söderut i landet ;)
Vi kom till mamma innan kl 10 och Stefan och Pierre åkte direkt till landet för att göra nytta genom att klippa bort massa buskar och häckar på tomten..
Jag fick samtal från Foffe att han inte mådde så bra så jag åkte direkt till Linköping för att hämta honom medan mamma var barnvakt åt Matilda,Oliver och Tequila...

Madde,Malin,Elin,Emila och Alma kom förbi en sväng också så jag hann träffa Alma lite som vuxit MASSOR sen jag såg henne sist och det var inte sååå himla länge sen..





Malin fick 2 bebisar i hennes knä ;)




Mamma bjöd på mat och det blev kålpudding soom jag beställt ;)
Barnen (Foffe, Matilda, Oliver,Stefan) fick pannbiff ;)

När Stefan och Pierre kom hem åkte vi tillbaka till Stockholm och jag körde grannen till Skogskyrkogården...
Det var sååååå fint där.. Alldeles mörkt och massor med ljus.
Tyvärr är min kamera ingen bra så jag fick ingen bra bild, men jag gjorde ett försök ;)
(Förövrigt så fyller jag år snart och jag önskar mig en systemkamera ;)




När jag kört hem dom igen så åkte jag direkt till Heron City för att möta upp Nettan och Camilla eftersom vi bokat bowlingbana till kl 21...
Bowlingen gick väl sådär... Det gick jättebra för mig sista omgången men då hann vi inte köra klart hela spelet..
Dom 2 första vann Nettan....

Här är Camilla





Och Nettan







När vi bowlat klart gick vi vidare och satte och och prata lite, jag tog min latte eftersom jag körde ;)
Vi åkte ngn ggn efter 00 från heron sen körde jag hem Camilla först, sen Nettan..
Kom hem och träffa grannen när ja var ute o kissa hunden så jag kom i säng typ kl 2...
Men sov länge imorse, eller åtmionstone länge för att vara mig, 09.15 ;)


Idag har jag träffat Jason som var ute på en promenad ;)
Tequila satt i hans knä och då somna han... Så gulligt..

Kl 15 var det dags för matchen på TV...
Det blev ju SM guld till AIK ;)

Sen mat och nu är det snart dags att natta barnen för imorgon är det dagis och skola och för mig.... jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback