hmmm..

21 timmar har jag varit vaken nu, kommer väl bli en sisådär 26 timmar vakentid innan jag får nanna kudde..
Men det positiva med det är ju att jag troligen kommer slockan innan jag hinner lägga ner huvudet på kudden, så jag slipper ligga och vrida och vända på mig ;)
Ska sätta klockan imorogn eftersom det är möte på eftermiddagen och sen åker jag ju direkt..
Jag är inte såå sugen på att ha möte imorgon, hade hellre velat haft det typ på tisdag när jag inte jobbat natt..
Vet inte om jag tänker klart efter ett nattpass.. haha...
Kanske ska kolla med fröken om det funkar för dom...

Sitter nu och väntar på att klockan ska gå så att jag får ge mig ut på runda nummer 2 innan det är dags att gå hem till barnen och gubben...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback