Jaha...

Fullt upp..
Denna dag (som förövrigt är MIN födelsedag ;) har det varit fullt upp hela dagen..
Stängde av teven efter kl 1 inatt och vaknade klockan 6 imorse...
Kl 8 drog jag,Malin och Toa igång och började att flytta...
Malin kastade en himla masa grejer så 2 vändor till returpunkten blev det...
Hon skänkte en hel del och sparade lite..
Det gick fort och smidigt att flytta och städa...

På em var vi barnvakt åt Alma en stund medans Madde gick på stan...
Sen var det dags för mig och Malin att åka ut till Madde för att vara barnvakt, vi har varit här sen typ kvart i sex..
Hittills har hon varit jättesnäll.. Bajsat 2 ggr så vi har bytt varsin gång och matat varsin ggn.. Rättvist :)
Nu kollar vi på Idol och Alma sitter och skrattar :)
Får se när Madde o Mats kommer.. Hoppas det inte blir för sent, behöver lägga mig skapligt...

Imorgon ska vi åka till Mathilda som fyller 1 år på måndag.. Stoooor tjej nu...
Innan ja åker hem ska ja inte till stan o hämta lite grejer och hjälpa Malin att handla sen till mormor o morfar, och förbi mamma som står på julmarknaden i Krokek och säljer grejer... FULLT UPP mao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback