Jobbigt...

Tankarna har inte varit där dom borde idag...
Vet inte vad jag ska göra,kan jag göra något?

Ibland förstår jag inte vissa människor...
Dagis har tjatat såååå länge om att vi ska skaffa stödfamilj åt Christoffer...
Jag har förklarat att jag inte tror att det löser något eftersom både Matilda och Oliver kommer att ta efter sin bror även om han skulle vara hos stödfamilj 2-4 dagar i månaden.
Han är deras storebror och det finns inte i min värld att han inte ska få vara hemma lika mycket som dom andra barnen bara för att han har en diagnos.. Det verkar helt absurt...
Dessutom hade dom kläckt igår att vi skulle ha stödfamilj åt Matilda och Oliver, men hur ska det gå till?? Dom har ingen diagnos....
Jag vet inte vad jag ska göra, Men jag vet iallafall att jag ÄLSKAR mina barn oavsett och jag skulle kunna göra vad som helst för dom... Jag vill inte att dom ska må dåligt över något..
vill inte heller att dom ska gå och säga fula ord osv, men vilka barn gör inte det när samhället ser ut som det gör???

imorgon är jag ledig iallafall och det ska bli skönt, även om jag nog bara blir hemma...
Kanska ska ligga och sova hela dan ;) haha...
Kanske vill Matilda o Oliver vara hemma från dagis och mysa... vem vet ;)

Ikväll ska jag och Matilda på körträning iallafall... ska ta med fika och smaska på innan för det har alla andra och Matilda vill ju såklart ha det om dom andra har det...

I helgen ska jag jobba, är inte så road, men vad gör man inte,,
Nu har "den vanliga" influensan kommit till vårat jobb.
Så nu är det bara att vänta och se och hoppas inte jag får det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback