Leeeedig;)

Nu är jag äntligen ledig :)
Fast bara i 2 nätter sen jobbar jag 2 igen..
Hade tänkt att åka till Norrköping på torsdag men kom på att ja jobbar ju
natten mellan torsdag och fredag så ja åker ner direkt efter jobbet på fredag istället...

Inatt fick jag vara "psykolog" på msn åt ett ex.. haha.. Lite sjuk situation, men det är väl bra att man kan prata även efter en vääääääldigt jobbig separation...

Idag fick jag ett jobbigt samtal också..
TÄNKER PÅ ER....
Kan inte ens föreställa mig hur det känns...
Vi ses snart!
KRAMAR

Idag blir det slappkväll framför Teven.. Och ja får somna brevid min man (vilket jag inte gjort på 5 nätter)

Kommentarer
Postat av: angelica

blir det nån "middag" på fredag eller e det andra planer? tänk att man kan uppskatta så "små" saker som att somna bredvid den man älskar. kram på er

2009-11-23 @ 19:50:48
Postat av: Pappsi

känns inte helt tryggt att du ska köra bil till norrköping direkt efter ett nattpass...

2009-11-23 @ 20:56:30
Postat av: Madde

Håller fullständigt med Pierre!!!!!

2009-11-24 @ 09:12:05
Postat av: Nettan

Nä pluttan..du får sova lite innan...Det är en trafikfara att köra då...Lyssna på din man..kramis

2009-11-24 @ 09:35:46
Postat av: pluttan

Jo jag måste åka då, annars hinner jag inte det ja ska :)

Men har kollat om ngn vänlig själ på jobbet vill ta mitt pass, men har inte fått något napp än :)

2009-11-24 @ 18:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback