Mitt i nassen

Första rundan  avklarad, nu är det lungt ett tag innan det är dags för sista rundan..

Hade skrivit ett långt inlägg, men det försvann för ja tröck på ngn knapp på tangentbordet.. SUCK

Iallafall.,,
Sov till 15 idag, sen var det bara att hämta barnen och köpra Pierre & Matilda på kören och hem o laga en snabbmddag för att köra Foffe till klassfesten och hem o käka lite sen tillbaka upp till klassfesten, var med sista halvtimmen, Foffe var trött och ville bara hem och sova, han hade lite ont i magen också efter allt sött han stoppade i sig..

Matilda & Olivers fotografering blev inställd idag, för fotografen hade fått punktering så han skulle komma nästa vecka igen, men det gör inget för dom är ju lika söta då som nu;)

Blev LIVRÄDD här i lokalen vid 00 tiden, det var ngn som slet i handtaget... Innan jag hajja att detkunde vara väktaren som kom (vilket det var)
 Men fy sjutton vad rädd jag blev, pratade lite med honom så imorrn måste jag prata med chefen och se om dom verkligen ska komma nu när vi ändå är här hela nätterna...

Imorgon ska jag försöka komma upp skapligt för att hmta barnen och åka till TOYSen och CityGross och sen vidare till Nettan som ska ha barnen över natten.. HOPPAS dom sköter sig, eller dom stora är jag inte så orolig för det är den lilla isåfall,...
TACK Nettan o Mac för att ni tar barnen så jag får sova några timmar iallafall...
Ska ju upp kl 12 på lördag för att skjutsa barnen till kalas...

TACK ÄLSKLING för att du tog/tar med dig Tequila till jobbet så att jag får sova.. PUSS

förresten, Nettan 6 Mac.. Jag vill ju läsa era bloggar :( Ni måste ju säga till om ni ändrar och lägger till juh :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Marcus har inge lösen..har aldrig haft..Jag har bytt för att jag vill begränsa mina besökare..du får men sen

2009-11-20 @ 09:32:56
Postat av: Pappsi

Samarbete i nöd och lust älskling.. du är mitt allt, det vet du. Puss

2009-11-20 @ 11:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback