MITT VAL

Jag gör mina val på MITT sätt...
Mina val är mina val och när jag gör ett val så har jag en BRA anledning till VARFÖR jag gör just det valet!
Jag gör VAD jag VILL med MITT LIV...
Sådetså.. Sen kan ni tycka precis vad ni vill, men det spelar ingen roll för det är slutändan MITT VAL...

Idag har det varit en kaosdag på jobbet, är helt slut i huvudet och skulle plugga nu, måste försöka hitta orken och motivationen till det..

I helgen ska Min dotter sjunga i kyrkan igen ;)
Ska bli kul,, Synd bara att jag inte har en bättre kamera, blir usla bilder inne i kyrkan med den vi har,, Tråkigt..

Kommentarer
Postat av: grannen

STÅ PÅ DIG!

2009-11-02 @ 19:12:51
Postat av: grannen

STÅ PÅ DIG!

2009-11-02 @ 19:17:11
Postat av: grannen

jaja i dubbel omgång då, haha

2009-11-02 @ 19:18:21
Postat av: Suss (en annan granne)

ojdå nu är du på dåligt humör verkar det som... självklart ska du göra dina egna val... vem är dum emot dig nu då!!!!

det vore väl kasst om någon annan skulle göra val åt dig när du är vuxen människa!!!!

du kan få göra lite val åt mig så kan jag sova lite istället, gör dom bra bara!!!!

2009-11-03 @ 20:40:30
Postat av: suss

ojdå nu är du arg låter det som, ja vem skulle annars bestämma om inte du själv..... vem är dum emot dig??

du kan få bestämma åt mig med lite grann om du gör bra val... ha ha ha

2009-11-03 @ 20:42:31
Postat av: suss

sorry dubbla inlägg du ser kanske bäst om du skriver mina kommentarer i fortsättningen ha ha ha där har du ett jobb redan.. kram

2009-11-03 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback