Mycket nu..

Nu blev det mycket ;)
Alexanders mamma ringde (Matilda o Olivers dagiskompis) ringde så nu är dom bjudna på kalas på lördag kl 13...
Hmmm... Vet inte om dom ska gå, är ju lite mycket ändå just på lördag, men dom vill såååå gärna gå..
Vi får se..

Idag har jag varit och vaccinerat Tequila, hon var jättesnäll och duktig, veterinären kände på hennes knän eftersom dom små oftast får problem med knäna, men hennes satt hårt och veterinären sa att vi inte behövde bekymra oss för att hon får problem... nånsin, för då brukar man märka det redan nu.. Det kändes skönt att höra..

Pierre är iväg och tränar nu och barnen och jag sitter och kollar på bolibompa, snart dags att sova för dom för dom är jättetrötta..

Imorgon ska jag åka och klippa Oliver och Matilda, dom ska ju fotografera sig på torsdag så det är bra om dom blir lite fräscha i håret tills dess..

Imorgon på dagen kommer jag att sova ( om hunden tillåter) för jag ska jobba min första natt..
Hoppas det går bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback