trött...

Är helt slut i kroppen, vet inte om det beror på vädret eller om det bara vanlig trötthet ;)
Det är mörkt när jag åker till jobbet 07.10 och det är mörkt när jag åker hem kl 16....
All den ljusa tiden spenderas på jobbet, hur kul är det??

Idag följde Matilda och Oliver med en dagiskompis hem som bor på gården brevid våran, var och skulle hämta dom klockan 18, men blev kvar ända till 19 typ... Dom hade bakat fika och fixat te, känns ju inte så kul och säga nej då precis när dom gjort sig besväret med det.. Kompisens småsyskon (tjejer) på 2 och 3 satt i mitt knä hela tiden och jag har aldirg träffat dom innan.. Dom ville följa med mig hem och bo här med mig.. i min säng ;) haha...

Nu har jag begärt semester 3 dagar i december... Får se om jag får dom beviljade eller inte..
Får väl besked senast 1/12 tror jag..


Igår fick jag en present av min lilla son ;)
Ett armband som han har gjort på dagis..





Nä nu är det lite kvällsfika som står på schemat..
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback