Väntar...

Sitter och väntar på att mina barn ska komma hem..
Vaknade redan klockan 10 idag och kände mig oförskämt pigg ;)
Så vi får se om jag kan somna innan ja ska åka o jobba idag..
Ska göra dom två små klara för kalas när dom kommer hem, Alexander fyller 5.
Det är sååå svårt att köpa present till någon som man inte känner...
Men det blev en vägassistansbil med lite gubbar och skyltar...
Barnen säger att han tycker om bilar o lastbilar...

Pierre jobbar, vet inte hur länge det blir idag, men det lär väl märkas. hoppas han kommer hem skapligt iallafall..
Vi hann ju ses en stund imorse innan han åkte till jobbet..
Imorgon ska inte jobba iallafall men då är det skyttet istället så han åker klockan 11.

Håller på o kollar bil till Pierre nu, så han kan börja köra.. Ev så hade någon på jobbet en bil så vi får väl se, annars kryllar det ju av billiga bilar på blocket..
Skulle vara såååå skönt om han kunde få körkortet snart..

Kanske ska planera för dagens mat också? Har ingen fantasi känner jag..

Natten var lite läskig inatt.. Mycket folk som rörde sig ute, fulla människor mestadels..Det lär väl vara likadant inatt eftersom det är lördag.. Men desto lugnare imorgon ;)

Tack snälla Nettan & Marcus för barnvakten inatt!
Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback