Beslutsångest...

Har ett svårt beslut att ta..
Behöver HJÄLP!!
Pierre vill inte...
Överväger för med nackdelar men kan ändå inte komma på något bra beslut...

Idag ska Matilda tillbaka till dagis efter att varit hemma i 1 vecka..
'Hon har hosta fortfarande men den kommer hon troligen att ha ett tag till..

Idag ska jag gå till VRDC och ta baconvaccinet...
Hoppas det går bra.. Chefen ska vara där och hålla handen på alla som är rädda..
Vilket jag inte är så ja behöver ingen att hålla i handen ;)

På lördag ska vi till landet över dagen, sen på kvällen tror jag att jag ska hitta på något med Nettan ;) Kul..
Var länge sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

inga försämringar ekomomiskt, det har du lovat.. tänk på hur det funkar idag...

2009-10-28 @ 06:21:16
Postat av: Nettan

Det ska bli grymt kul på lördag..på med finkläder=) så ska vi va lite snygga å ha DET JÄVLIGT KUL...precis så som bara du å jag kan! Älskar dig min plutta!

2009-10-28 @ 11:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback