Ledig idag..

Idag är jag ledig, men har en sjuk Matilda hemma som är lite ledsen för hon missar Halloweenfesten på dagis som hon längtat sååå efter.. Men hon sitter med sin halloweenklänning på sig ;)
Oliver var jätteglad imorse för att han skulle få ha sina kläder..

Ska ta tag i lite städning idag tänkte jag, och ta fram kläder till imorgon för då ska Nettan och jag ut ;) KUL..

Var och träna igår efter långt uppehåll.. Jag får ju inte träna så mycket innan ja gått tillbaka till läkaren men ja tog det lugnt och det gick bra, men det känndes att min lungkapacitet inte var som den bör..

Imorgon ska vi åka till landet för sista gången innan vintern, men vi ska inte sova kvar, det blir lite kallt...
Vi ska dit och klippa lite buskar.. Eller inte jag, men Pierre ;)
Jag Matilda och Oliver ska göra något annat..
Måste hämta storebror också som är hos Farmor i Linköping...

Snart dags att ge Matilda frukost också...

Mina små redo för Halloweenhelgen ;)




Jag med systerdotter Alma ;)




Matilda & Tequila






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback