VAB

Igårkväll tyckte jag Matilda var varm så jag tog en temp på henne och mycket riktigt så hade hon feber..
Så det blev VAB för min del idag, även om ja kan tycka att det faktsikt är Pierres tur eftersom jag var hemma hela förra veckan med alla barn..
Men han kommer hem en timme tidigare iallafall så jag kan gå på personalmötet som är idag..
Det skulle varit förra vecka men dom sköt fram det  bara för att jag inte kunde komma dit, då kan jag inte kräva att dom gör det en ggn till...

Idag gick Tequila själv från dagis och det gick jättebra, hon har mycket spring i dom små benen..
Ska kanske ta henne på en längre promenad ikväll.. Kan ju vara skönt..

Ska ringa Vårdcentralen idag också.. Se om vi behöver gå dit.. Matilda känns lite bättre med hosta idag, men hon klagar på andningen fortfarande, men ja tycker inte att hon verkar ha så jobbigt med det.. Men vi får se..

Ska försöka ta mig till Toys också, dom ska ha maskerad imorogn på dagis och vi har inga maskeradkläder till barnen så det måste vi köpa..

Ska plugga idag.. Typ hela dagen... Måste göra klart...

Nä nu ska ja ta mig lite kaffe..

Ha´re

Kommentarer
Postat av: Anonym

du= tisdag onsdag torsdag fredag. jag= lördag söndag måndag tisdag. det är väl lika... om man ser till förlorad arbetstid då du jobbade helgen.. och hade din lediga dag på fredagen.. puss

2009-10-29 @ 13:29:11
Postat av: Pernilla

mmm.. eller hur..

Du har vabbat 2 dagar.....

Du jobbar inte helger

2009-10-29 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback