Walking with dinosauries

Nu har Pierre och Foffe åkte till Globen för att titta på dinosauries..
Jag sitter och lyssnar på när Matilda och Oliver sjunger sing star, men snart
ska dom kolla på ett program som dom kollar på varje lördag kl 19.00

Jag är lite sliten idag, har jobbat och det var lite rörigt på morgonen men det gick desto bättre på eftermiddagen ;)

Tequila ligger hos Matilda... som vanligt...
Inatt har Tequila faktiskt sovit hela natten, skönt..
Matilda sov inne hos oss inatt hon mådde inte alls bra igår och hade det jättejobbigt med hennes andning,
men det blev lite bättre efter div. mediciner vi gav henne...

Idag har jag fått reda på en sak på jobbet...
Så nu har jag lite att fundera på.. Skulle ju vara kul, men vet inte..
Det återstå att se hur jag gör ;)

Har varit inne och matat grannen djur nu också...
Dom är uppe i norra delen av vårt land och firar deras 1åriga bröllopsdag genom att sova på hotell..
Grattis till er ;)

Nä nu ska jag umgås lite med barnen för nu är de dags att sluta sjunga och kolla lite på teven...

Nattinatti alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback